Panaszkezelés

A panaszok kezelése

 a 11/2020. (II. 7.) Korm. rendelet a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról 23. § (3) e) pontja szerint

 

A panaszok kivizsgálásának és kezelésének módja

A panaszkezelés lehetőségéről, illetve a panaszkezelés folyamatáról az első megbeszélésen szóbeli tájékoztatást kell nyújtani.

A résztvevők sérelem esetén az ügyfélszolgálatot ellátó munkatárshoz, illetve a vállalkozóhoz egyaránt fordulhatnak, aki azt szóban vagy írásban egyaránt köteles befogadni. Panasz elektronikus levélben is benyújtható. A Panaszlap kitöltése minden esetben kötelező, melyet vagy a résztvevő (írásbeli panasz), vagy az intézményünk munkatársa (szóbeli panasz) végez el két példányban (egyik lehet fénymásolat), és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz fenntartását, illetve befogadását. Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az intézmény munkatársa kitölti a panaszlapot, és csatolja hozzá a panaszos beadványát. A felnőttképző intézmény a panaszt – jellegétől függően – kivizsgálja, egyeztet az érintettek között, a kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a Panaszlapon, és ellátja aláírásával. Az intézkedés eredményéről a panaszosnak írásban kell visszajelezni, ennek felelőse az első számú vezető. A visszajelzést személyes átvétel esetén annak másolatán igazoltatni kell, postán történő megküldése esetén a postai feladóvevénnyel együtt csatolni kell a panaszlaphoz, elektronikus megküldés esetén az elküldött e-mailt nyomatva kell megőrizni.

A panaszlapok sorszámozott formanyomtatványok, megőrzésük csatolt mellékleteikkel együtt 5 évig kötelező.

Jelen panaszkezelési szabályozást, mint belső szabályozó dokumentumot az ügyfelek számára az ügyfélfogadóban hozzáférhetővé kell tenni.

Kérjük a panaszlapot eljuttatni a Kevex Oktató Kft. (E/2020/000020) címére 4432 Nyíregyháza, Csongor köz 9., Email: kevexkft@gmail.com

 

Panaszára 5 munkanapon belül írásban válaszolunk az Ön által megadott értesítési címre!

Panaszlap